Gratis expressvisning varje dag

11 juli - 31 augusti 2017 kl. 12:00-16:00

Få en introduktion till museet, både till innehåll och arkitektur i Museet Express.

Var: Världskulturmuseet, Göteborg
Plats på museet: Samling vid entrén. Pris: Fri entré

Varje dag tisdag - söndag tar vi dig med på en gratis vandring genom museet. Hör i receptionen om vilket språk som erbjuds just idag! I sommar kan vi erbjuda visningar på svenska, farsi eller engelska. Ring och förboka visning på mandarin minst 24 timmar innan till 010-456 1179. Vi samlas vid entrén. Ingen avgift. Möt världen på en halvtimme!

Dessa datum ges visning på farsi och mandarin:

Juli - 12, 13, 14, 15, 20, 21, 22, 27, 28 och 29/7.

Augusti - 2, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 17, 18 och 20/8.

Övriga dagar ges visningen på svenska eller engelska.

بازديد رايگان از موزه فرهنگ جهانى هر روزه در طى تابستان. ما ميتوانيم به زبانهاى سوئدى، انگليسى، چينى و فارسى راهنمايى كنيم. براى پيدا كردن زبان روز به صفحه اينترنتى ما مراجعه كنيد. ما هر روزه تورهاى مختصرى داريم كه به شما اثار موجود در موزه رانشان داده و در مورد انها توضيح ميدهيم. وروديه به موزه فرهنگ جهانى در يوتبورى مجانى است

哥德堡世界文化博物馆全天提供免费导游服务。我们的博物馆助理将简要介绍博物馆和馆内展览。我们可以为您提供瑞典语,英语,波斯语和普通话指南。要了解每天可以使用哪些语言, 请登陆我们的网站查看每天可以提供哪些语言。普通话导游必须提前预订。如需了解更多信息,请致电。